Headlines News :
Perjuangan Reformasi....
Perjuangan ibarat mata rantai - Kita bukanlah yang memulakan da’wah dan tarbiyyah ini, tetapi kita adalah penyambung dan penerus kepada perjuangan dakwah ini. Perjuangan yang kita lakukan hari ini ialah warisan perjuangan rakyat yang ditindas sebelum ini. Kita bukan yang dahulu tetapi kita bukan yang terakhir. Cuma lakukan yang terbaik diketika zaman kita ini.
Home » » Paskal pungut RM2 juta hari pertama tayangan

Paskal pungut RM2 juta hari pertama tayangan

Written By Assistant Editor on Saturday, September 29, 2018 | September 29, 2018


KUALA LUMPUR: Filem aksi ketenteraan, Paskal, mencatat kejayaan awal membanggakan apabila pungutan pada hari pertama tayangannya di pawagam, semalam, mencecah hingga RM2 juta.

Pelakon utamanya, Hairul Azreen, berterima kasih kepada penonton yang memberikan sokongan tidak berbelah bahagi kepada naskhah terbabit, selain pihak yang merealisasikan filem itu.

“Alhamdulillah, impian menjadi kenyataan. Kutipan untuk tayangan hari pembukaan sebanyak RM2 juta! Terima kasih kepada penyokong @paskal _themovie, syarikat produksi @asiatropicalfilms dan pengarahadrianteh19,” katanya.

Selain Hairul, filem membabitkan kos hampir RM10 juta itu turut dibintangi Ammar Alfian, Henley Hii, Taufiq Hanafi, Gambit Saifullah, Hafizul Kamal dan Theeban G.

Lebih separuh daripada jalan cerita filem terbabit diinspirasikan daripada kisah sebenar operasi yang pernah dijalankan Pasukan Khas Laut (Paskal).

Filem yang menemui penonton di lebih 130 pawagam seluruh negara itu turut dijadualkan tayangannya di China dan Turki pada akhir Oktober.

Naskhah patriotik berkenaan juga dijangka ditayangkan di Singapura dan Brunei selepas dua minggu menemui kaki wayang negara ini.

NADIREFORMASI
http://nadireformasi.blogspot.com/

Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Berita Pilihan

Saiful rayu sumbangan RM1 seorang bantu kempen

PORT DICKSON: Calon Bebas Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson, Mohd Saiful Bukhari Azlan, merayu sumbangan RM1 seorang daripad...

Gambar Terkini

Gambar Terkini
Bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Saiful Bukhari Azlan hari ini “bersalaman” dengan bekas “bosnya” yang meliwatnya.

Popular Posts

Bual Kosong

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Nadi Reformasi - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template